přichází s novou kampaní „TADY JSME DOMA“ - KINO REKLAMA
Společnost STIHL odstartovala na jaře novou komunikační kampaň s názvem „TADY JSME DOMA“, která zdůrazňuje pevné propojení značky s českým prostředím, přírodou i lidmi, kteří ji každodenně využívají.
Samadhi production spojil síly s reklamní agenturou AETNA a vytvořily sérii jarních videospotů.

Nové spoty se objevily na velkém plátně v českých kinech a zároveň byly nasazeny na sociálních sítích, kde oslovily široké publikum po celé republice. Kampaň tak spojuje tradiční filmový zážitek s moderní online komunikací a přináší značce STIHL ještě větší dosah.
Video vyhrálo v prestižním ocenění WebTop100 první místo za video reklama roku.

Se Samádhi jsme spolupracovali opakovaně na video spotech a vždy vše proběhlo hladce. Oceňujeme jejich profesionální přístup, spolehlivou komunikaci a vysokou kvalitu finálního výstupu. Náš nápad dokázali rozvinout do podoby, která ve videu skutečně funguje, a zároveň citlivě zachovali naše klíčová brandová sdělení. Zvládli práci i v náročných podmínkách a pod časovým tlakem, aniž by to bylo na výsledku znát.
Horsefeathers - Marketing