STIHL

přichází s novou kampaní „TADY JSME DOMA“ - KINO REKLAMA

KOMUNIKAČNÍ KAMPAŇ

Společnost STIHL odstartovala na jaře novou komunikační kampaň s názvem „TADY JSME DOMA“, která zdůrazňuje pevné propojení značky s českým prostředím, přírodou i lidmi, kteří ji každodenně využívají.

Samadhi production spojil síly s reklamní agenturou AETNA a vytvořily sérii jarních videospotů.

STIHL

PRESTIŽNÍ OCENĚNÍ

Nové spoty se objevily na velkém plátně v českých kinech a zároveň byly nasazeny na sociálních sítích, kde oslovily široké publikum po celé republice. Kampaň tak spojuje tradiční filmový zážitek s moderní online komunikací a přináší značce STIHL ještě větší dosah.

Video vyhrálo v prestižním ocenění WebTop100 první místo za video reklama roku.

STIHL

Se Samádhi jsme spolupracovali opakovaně na video spotech a vždy vše proběhlo hladce. Oceňujeme jejich profesionální přístup, spolehlivou komunikaci a vysokou kvalitu finálního výstupu. Náš nápad dokázali rozvinout do podoby, která ve videu skutečně funguje, a zároveň citlivě zachovali naše klíčová brandová sdělení. Zvládli práci i v náročných podmínkách a pod časovým tlakem, aniž by to bylo na výsledku znát.

Tomáš Koudela

Horsefeathers - Marketing

Latest projects

MUNI X TOKYO

MUNI X TOKYO
MUNI X TOKYO
Detail
link project arrow
DETAIL
link project underline

bojovník roku

bojovník roku
bojovník roku
Detail
link project arrow
DETAIL
link project underline

SIMU

SIMU
SIMU
Detail
link project arrow
DETAIL
link project underline